کارت ویزیت | چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت تهران – قیمت چاپ کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت شیشه ای – نمونه کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت آنلاین – کارت ویزیت آنلاین

کارت ویزیت | چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت تهران – قیمت چاپ کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت شیشه ای – نمونه کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت آنلاین – کارت ویزیت آنلاین

چاپ کارت ویزیت تهران – قیمت چاپ کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت شیشه ای – نمونه کارت ویزیت – چاپ کارت ویزیت آنلاین – کارت ویزیت آنلاین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه چاپ لیوان
دستگاه چاپ روی لیوان چیست؟
قیمت دستگاه چاپ لیوان در سیستم چاپ سابلیمیشن دستگاهی است که از طریق پرس و حرارت و در نسل جدید آن در دستگاههای چاپ سه بعدی از طریق وکیوم و حرارت عکس را بر روی لیوان سابلیمیشن انتقال می دهد.
خرید دستگاه چاپ عکس روی لیوان سرمایه گزاری مطمینی جهت شروع یک کسب و کار جدید است چرا که با قابلیت چاپ روی لیوان جادویی لیوان شبرنگ لیوان پلیمری و مدل های مختلف لیوان محصولات متنوعی را شامل میگردد.

قیمت دستگاه چاپ روی تیشرت
چاپ عکس روی تی شرت یه کار پرطرفدار، لذت بخش و اگر اهل کار باشید، پردرآمد به حساب میاد. مثلا تا قبل، برای خود من همیشه مشکل بود که تی شرتی با طرح مناسب که البته اندازم هم باشه پیدا کنم.فروش دستگاه چاپ دیجیتال روی تی شرت اما با روشی که در ادامه بهتون یاد میدم، دیگه این مشکل کاملا حل میشه و ازاین پس، به راحتی می تونید طرح دلخواهتون رو روی تی شرت چاپ کنید.دستگاه پرس حرارتی
چاپ حرارتی | چاپ دیجیتال | چاپ ترانسفر |چاپ سابلیمیشن
در گذشته چاپ تنها بر روی کاغذ انجام می‎شد که روش آن نیز مشخص شده و به واسطه دستگاه‎ها‎ی چاپ صورت می‎گرفت. در حال حاضر روش‎ها‎ی دیگری نیز وارد عرصه چاپ شده که از آن با نام چاپ حرارتی یاد می‎کنند که قابلیت چاپ بر روی سطوح پارچه‏ای، شیشه و سرامیک را نیز دارد. چاپ حرارتی به دو صورت انجام می‎شود.

۱- چاپ حرارتی یا ترانسفر

در چاپ ترانسفر ابتدا طرح بر روی پارچه یا سطح مورد نظر طراحی و سپس دستگاه پرس به همراه حرارت بر روی سطح گذاشته می‎شود. یکی از ویژگی‎ها‎ی چاپ حرارتی با ترانسفر اینکه می‎توان طرح را بواسطه چاپ افست یا چاپ دیجیتال بر روی سطح ایجاد و سپس از چاپ حرارتی استفاده کرد.

به منظور دقت در رنگ‎ها‎ باید با توجه به کیفیت مرکب، نوع پارچه، زمان و میزان اعمال حرارت، پس از برگردان شدن روی پارچه، بهترین جلوه را روی البسه نمود که در این روش، رنگ‎ها‎ تا حدودی با طرح اولیه مطابقت دارد. تنظیم دستگاه بر روی رنگ‎ها‎ی CMYK می‎تواند ترکیب زیبایی بوجود آورد.

در روش چاپ حرارتی به شیوه ترانسفر، مرکب سایان به رنگ بنفش، ماژنتا به رنگ آلبالویی سوخته و زرد به رنگ قهوه‌ای روشن می‎باشد. پیگمنت یا (قدرت رنگ) مرکب سایان نسبت به سایر مرکب‌ها ۱۵ تا ۱۷ درصد بیشتر است. از اینرو ترام‌ها در چاپ ترانسفر، با فاصله زیاد و بصورت ریزتر از هم هستند که درصد آنها در کل پایین‌تر از روش‌های چاپی دیگر می‎باشد.

تخمین و پیش بینی درصدهای رنگ در چاپ ترانسفر، نیازمند تجهیزات پیشرفته می‎باشد که هزینه آن نیز مقرون به صرفه نیست. از اینرو تجربه رنگ‌شناسی برای دستیابی به رنگ‌های پرقدرت در چاپ ترانسفر، می‎تواند به کیفیت رنگ‎ها‎ کمک کند.

سطوح مناسب برای چاپ ترانسفر

سطوحی را می‎توان برای چاپ ترانسفر انتخاب کرد که مرکب کمتری در آن نفوذ کند و به خوبی روی پارچه منعکس شود. هر چه بافت سطح مورد نظر از تراکم بیشتری برخودار باشد، بهتر مرکب را پس می‌دهد و به هر میزان که پوک‌تر باشد، مرکب را به خود جذب و در نتیجه انتقال ضعیف‌تری روی پارچه صورت می‎گیرد.

در گذشته برای چاپ حرارتی ترانسفر از کاغذ ژاپنی مخصوص استفاده می‎شد اما در حال حاضر قیمت دستگاه پرس حرارتی نوع کره ای آن نیز وارد بازار شده که کیفیت بالایی دارد. بطور کلی برای چاپ حرارتی ترانسفر باید مرکب، جنس پارچه یا الیاف باید دارای کیفیت بالایی باشند تا چاپ بخوبی انجام شود.
۲- چاپ حرارتی با دستگاه سابلیمیشن

دستگاه چاپ سابلیمیشن با نام چاپ حرارتی نیز شناخته می‌شود که یکی از بهترین روش‌های چاپ بر روی اشیاء به شمار می‎رود و اساس کار آن، بر پایه تصعید مواد بوده و با این کار جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل گردد. دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن برای سطوح صاف از قبیل البسه، ام دی اف، کاضی، سرامیک و … مورد استفاده قرار می‎گیرد.دستگاه پرس حرارتی پارچه علاوه بر این از دستگاه چاپ سابلیمیشن برای لیوان‎ها‎ی مخروطی، بزرگ و کوچک استفاده می‎شود. دستگاهی که بدین منظور مورد استفاده قرار می‎گیرد، بشکل قالب لیوانی بوده که بر روی سطح استوانه‏ای قرار و طرح مورد نظر چاپ می‎گردد. علاوه بر این برای چاپ بر روی بشقاب و چاپ سه بعدی نیز این دستگاه کاربرد دارد.

کیفیت چاپ در شابلیمیشن بالاست و بعد از چاپ طرح پاک نخواهد شد و سطوح چاپ شده نیز قابل شست‌وشو بوده و نهایتا با توجه به هزینه پایین، نسبت به سایر روش‌های چاپ بر روی سطوح، می‌توان حتی یک عدد سفارش را با کیفیت بالا و در مدت کوتاهی انجام داد.پرس حرارتی بزرگ یکی از مزایای این روش چاپ، هزینه پایین دستگاه‎ها‎ی چاپ و همچنین امکان چاپ در تیراژ پایین می‎‎باشد.
نکاتی در استفاده از چاپ سابلیمیشن

برای شروع چاپ بوسیله دستگاه سابلیمیشن، یک کاغذ مخصوص سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی، عدد پرینتر جوهر افشان و چسب نسوز مورد نیاز می‎‎باشد.
تصویر دلخواه می‎‎توان با استفاده از یک پرینتر خانگی و جوهر Sublimation روی کاغذ مخصوص چاپ می‎گردد و سپس تصویر چاپ شده روی شی مورد نظر قرار داده می‎‎شود که بواسطه گرما و حرارت دستگاه به سطح جسم منتقل می‎شود.پرس حرارتی دستی وجود یک پوشش مخصوص روی شی از پاک شدن تصویر چاپ شده جلوگیری می‎کند.
تصویر باید بشکل معکوس روی کاغذ مخصوص چاپ شود تا پس از انتقال، جهت تصویر به حالت اصلی خود بازگردد. برای این کار می‎توانید از امکانات آینه Miror در تنظیمات پرینتر استفاده کنید.

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • صبا اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی